Abbi’s missie is om organisaties te helpen om de binding met hun doelgroep te versterken. Wij geloven dat je dit doet door continu in dialoog te zijn. We verbazen ons dat veel organisaties nog steeds onpersoonlijk, saai en irrelevant communiceren met hun doelgroep. Bij Abbi gaan we voor een ‘conversational’ klantervaring. En dat doen we met onze unieke chat technologie die klantvragen 100% beantwoordt.
Abbi is creatief, slim, vernieuwend en betrokken. Wil jij deel uitmaken van onze groeiende organisatie? Be Conversational!
Abbi meet en verbetert klantervaringen op doelgerichte en persoonlijke wijze met datagedreven chatdialogen. Dit doen we door heel gericht en persoonlijk chatgesprekken te voeren, waarbij feedback direct wordt omgezet in actie. Zo kan Abbi in één onafgebroken chat klantwensen oplossen, maar ook bestellingen en betalingen initiëren en afronden. De perfecte oplossing voor onderzoek, klantactivatie en klantenservices. Wij bieden deze slimme, creatieve en vernieuwende oplossingen vanuit zelf ontwikkelde ‘conversational’ technologie.
Conversational commerce met ons eigen chatplatform, dat we inzetten voor marktonderzoek, klantenservice, leadwerving en marketing doeleinden.
Werken bij Abbi is werken bij een jonge, snel groeiende scale-up waar je veel ruimte krijgt voor eigen initiatief. Abbi heeft een hecht team van enthousiaste en gedreven professionals die graag samenwerken, hoge eisen stellen aan zichzelf en elke dag beter willen worden. Je maakt deel uit en wordt opgeleid in een informele omgeving. Je krijgt bij Abbi de kans om te doen waar je goed in bent en de ruimte om nog beter te worden.
Abbi groeit snel en is dus regelmatig op zoek naar nieuw talent op het gebied van ‘conversational commerce’. Bijvoorbeeld om onze klanten te begeleiden als researcher of Conversation Designer. We hebben specialisten in huis op gebied van (markt)onderzoek, klantenservice en marketing. Maar ook rollen die aansluiten bij de technische kant van ons platform, zoals UX design en developers.
Vacatures geplaatst door Abbi Insights