Onze opdrachtgever is ‘s werelds grootste leverancier van domestic en cross-border settlements betreffende obligaties, derivaten, fondsen en equity. Naast het kantoor in Nederland zijn er ook nog twee grote kantoren gevestigd in België en Frankrijk en zijn ze actief in meer dan 90 landen. Opdrachtgever is de CSD (Central Securities Depository) voor de Nederlandse markt en levert real-time settlement, creatie en administratie voor waardepapieren. Ze zijn aanwezig op Euronext en behandelen ook OTC (Over The Counter) trades. Onze opdrachtgever wordt overzien door De Nederlandsche Bank, het AFM en het Nederlandse Ministerie van Financiën.
Als Asset Servicing Medewerker maak je deel uit van het Client Expertise Team. Samen met je collega’s ben je het eerste aanspreekpunt voor de klant en zorg je voor de juiste opvolging zodat de klant zo goed mogelijk geholpen wordt. Hoofdzakelijk zul je vragen beantwoorden op het gebied van Corporate Actions, New Issues, Settlement en Income. Dit vertaalt onder andere naar; dividend uitkeringen, aandeel uitkeringen, market claims en de creatie van obligaties en andere waardepapieren. Naast deze werkzaamheden heb je een kritische blik op onze service en kom je met voorstellen hoe deze verbeterd kan worden.
In een notendop:
Je werkt samen met je Nederlandse, Franse en Belgische collega’s in een internationale setting waarvoor je ook regelmatig naar Parijs en/of Brussel zal gaan. Daarnaast ontwikkel je jezelf met de LEAN methode en zet je deze mindset in.
Naast een fijne business-casual werksfeer wordt het volgende geboden:
Heb jij wel eens op een startersfunctie gezeten waarbij je erachter kwam dat je niet paste bij de opdrachtgever in kwestie? Bij Joust is het onze prioriteit om jou te koppelen aan een opdracht waar je je thuis voelt. Dat jij je talent kan ontwikkelen en zo kan groeien als nieuweling op de arbeidsmarkt. We selecteren dan ook alleen de functies die jou op je lijf geschreven staan. Traineeships op maat, noemen we dat.