Aan het begin van je carrière? Word trainee! Ontwikkel je als Business Consultant in de zorg.
• Leer on the job
• Ontwikkel je op persoonlijke vlak
• Kies uit verschillende specialisaties
Jouw traineeship
Je gaat vanaf 1 oktober een jaar lang aan de slag als trainee voor 37,5 uur per week. Je
krijgt alle ruimte om jezelf bij ons te ontwikkelen. Op inhoudelijk en persoonlijk vlak. Je
krijgt een eigen coach die jou daarbij begeleidt. Tijdens het jaar maak je kennis met
onze verschillende specialisaties en ontdek je waar jouw hart naar uitgaat. Jouw
traineeship bestaat uit 3 fases:
Fase 1
2 maanden lang doe je met name inhoudelijke kennis op. 2 dagen per week volg je
opleidingen en trainingen en leer je van ervaren collega’s. De andere 3 dagen werk je
aan een opdracht in de zorg en pas je je kennis toe in de praktijk.
Fase 2
Deze fase duurt ongeveer 5 maanden en is tweeledig. Aan de ene kant ga je werken aan
je sociale, communicatieve en persoonlijke vaardigheden met trainingen en feedback.
Daarnaast blijf je werken aan een of meer opdrachten.
Fase 3
In deze laatste fase doe je opdrachten bij een of meer zorgklanten, ondersteun je bij
interne projecten en neem je deel aan intervisiesessies. Intervisie is een manier om met
collega’s of vakgenoten te leren van vragen en problemen uit de dagelijkse werkpraktijk.
Trainee: “Het leukste vind ik de afwisseling. Ik doe veel verschillende dingen en
werk aan allerlei vraagstukken en het voelt fijn om een maatschappelijke
bijdrage te leveren”
Ontdek welke specialisatie bij je past
Binnen bedrijfsvoering heb je verschillende specialisaties. Tijdens jouw hele traineeship
krijg je de kans om te ontdekken welke specialisatie het beste bij jou past:
• Financiën
• Zorgcontrol
• Planning en roostering
• HR
Na je traineeship
Als je wilt, groei je na je traineeship door tot zelfstandig consultant. Je hebt dan zelf de
verantwoordelijkheid voor de kwaliteit en kwantiteit van opdrachten en projecten. Je
bouwt een relevant netwerk op in de zorg en draagt bij aan oplossingen of verbeteringen
voor problemen op het operationele, tactische en strategisch vlak. Je kunt doorgroeien
als specialist of generalist. Genoeg ontwikkelkansen dus!
Trainee: “Bij AAG vinden ze hun medewerkers heel belangrijk. Ik krijg alle
ruimte om mezelf te ontwikkelen.”
Hoe word je trainee?
• Om trainee te worden bij ons is het belangrijk dat je je hbo- of wo-opleiding
(bijna) hebt afgerond, liefst in een financiële, bedrijfskundige of HRM richting. En
dat je niet meer dan 2 jaar werkervaring hebt.
• Nog belangrijker is dat je net als wij enthousiast en gedreven bent. Je wilt het
maximale uit jezelf halen, bent proactief en denkt in oplossingen.
• En vanzelfsprekend heb je hart voor de zorg. Het traineeship start op 1 oktober
2023 maar eerder starten kan ook, dan ga je alvast veel praktijk kennis op doen.
Trainee: “Er gebeurt altijd wel wat en het is nooit saai. Dat is voor mij heel
inspirerend.”
Iedere dag met plezier naar je werk gaan, dat is wat we bij AAG belangrijk vinden.
Samen werken in een informele warme sfeer waarbij er een goede balans is tussen werk
en privé.
Financiële plaatje
Jij werkt hard met je hart. Dan mag je een goed salaris verwachten, dit is € 2610,-
o.b.v. 37,5 uur maar er is meer:
• Je krijgt een laptop en telefoonabonnement van AAG.
• Thuiswerk- en reiskostenvergoeding.
• Bijzonder is dat elke medewerker in vaste dienst deelneemt aan een
certificatenregeling, waarmee je participeert in AAG. Iedereen is daarmee indirect
eigenaar van – en direct betrokken bij AAG.
• Je krijgt een auto als je meer dan twee dagen in de week bij een klant zit.
• Geen pensioenbijdrage voor werknemer.
• 29 vakantiedagen per kalenderjaar.
• Halve 13e maand, uitbetaald in november.
Persoonlijke ontwikkeling
• Bij AAG vinden we kwaliteit ontzettend belangrijk. We plannen regelmatig
kennissessies met collega’s. Zo leren we van elkaar.
• Er wordt veel aandacht besteed aan duurzame inzetbaarheid in de vorm van
trainingen, opleiding en cursussen.
• Je komt in een hecht team van collega’s waar je niet alleen inzichten en kennis
haalt en deelt, maar ook regelmatig aan teambuilding doet.
Duurzaamheid
We zorgen ervoor dat medewerkers en klanten trots mogen zijn op AAG, niet alleen om
wat we doen, maar ook om wie we zijn in de maatschappij. Onze focus ligt op:
• Bewustwording van alle medewerkers vergroten.
• Vervoer verduurzamen.
• Duurzaam kantoorgebouw.
• Duurzame inkoop.
Vitaliteit en Werkgeluk
• Tijd- en plaats onafhankelijk werken.
• Er is aandacht voor jouw werkplezier, competentieontwikkeling en autonomie.
• Het uitruilen van salaris, vakantiedagen, -toeslag of eindejaarsgratificatie zodat je
voordeliger kunt fitnessen, fietsen, studeren, rijden, etc.
• Gratis fruit op de werkvloer, gezonde recepten en sportieve activiteiten.
• Je wordt gefaciliteerd in een goede werkplek thuis en op kantoor.
Selectieprocedure
Nadat we telefonisch kennis hebben gemaakt, nodigen we je uit om kennis te komen
maken op kantoor in ‘s-Hertogenbosch. Je leert dan het bedrijf kennen en je komt meer
te weten over de functie. Ook maak je kennis met een aantal collega’s en is er voldoende
ruimte om jouw vragen te stellen. Denken we beide “Yes, dit is een match”, mailen we
het contract met alle informatie en kan je carrière beginnen.
Wij zijn een organisatie met zo’n 200 medewerkers in het mooie ’s-Hertogenbosch. We
helpen zorgorganisaties met het verbeteren van hun bedrijfsprocessen, zodat zij zich
kunnen richten op hun belangrijkste taak: het zorgdragen voor mensen. We doorgronden
de processen en verbinden die met gedrag. Zo creëren we simpelere, snellere en
menselijkere bedrijfsvoering. Werken bij AAG betekent dat je terechtkomt in een gezellig
team. In een no-nonsens cultuur met lage drempels. Je collega’s staan voor je klaar. En
ook belangrijk: je krijgt bij ons alle kans om jezelf te ontwikkelen.
Trainee: “Werken bij AAG voelt als een warm bad. Iedereen staat voor me
klaar. Met de teamspirit zit het wel goed.”
Other similar jobs that might interest you