Als Customer Support bij Blue10 zorg jij dat iedere klant zich écht gehoord voelt. Vanzelfsprekend geef je de klanten ook de opvolging die zij nodig hebben om weer verder te kunnen met het gebruik van Blue10. Het supportteam is verantwoordelijk voor de juiste service richting onze klanten, die dagelijks gebruik maken van onze cloud software voor het digitaal- en automatisch verwerken van facturen en/of het beheren van contracten.
Als Customer Support bij Blue10 zorg jij dat iedere klant zich écht gehoord voelt. Vanzelfsprekend geef je de klanten ook de opvolging die zij nodig hebben om weer verder te kunnen met het gebruik van Blue10. Het supportteam is verantwoordelijk voor de juiste service richting onze klanten, die dagelijks gebruik maken van onze cloud software voor het digitaal- en automatisch verwerken van facturen en/of het beheren van contracten.
Kort samengevat ziet jouw functie er als volgt uit:
Bij Blue10 gaan hard werken en plezier maken heel goed samen. Wij geloven dat je mensen vanuit eigen verantwoordelijkheid de vrijheid moet geven om zelf invulling te geven aan werk, waarbij afwisseling tussen werkzaamheden centraal staat en repeterend werk tot een minimum wordt beperkt.
Administratieve processen bestaan grotendeels uit repeterende werkzaamheden en zijn daarom zeer geschikt om te automatiseren. Blue10 helpt organisaties met cloud software voor het automatiseren van administratieve processen, zoals de digitale verwerking van inkoop- en verkoopfacturen, pakbonnen en bonnetjes. Daarnaast gebruik je Blue10 voor het beheren van contracten, zodat alle inkoopafspraken op één plek centraal beschikbaar zijn en je op tijd geïnformeerd wordt als een contract afloopt.
Blue10 automatiseert repeterende werkzaamheden, controleert de volledigheid en kwaliteit van de administratie en geeft context aan gebruikers, bijvoorbeeld bij het goedkeuren of terugzoeken van facturen. Dat maakt Blue10 de ideale assistent op de financiële administratie van onze klanten.
Other similar jobs that might interest you